Monday, January 11, 2010

NOw i recognized him..

xtau nk tulis ape ari nie...
jz want to share something...
time aku nk balik kat tmpt blajar ari 2....
about one week ago la..
mase dlm bus
ade la sorang budak nie...
aku rase cm aku penah nmpk muke dia..
hensem jugak org nyer...
tp aku xingat kat mane aku nmpk dia...
dn aku yakin dia tergolong dlm org yg cm aku...
yakni suke kat laki la...
so setelah lebih seminggu aku berfikir aku dh dpt jwpn nyer...
2 pn selepas aku jengah one of blog yg aku follow..
dn tekaan aku tepat...
dia mmg satu golongn ngn aku..
sbb dlm blog 2 ade gmbr dia ngn bf dia..
haha....
sweet....
harap bleh kenal dia satu hari nnt...
bkn nk rampas dia dr bf dia yer..
jz nk tmbh kenalan...
sbb aku xbnyk kenal plu kat hometown aku..
walaupn hometown kami xsame..
dekat2 2 kira ok la...
wish me luck ya...

No comments:

Post a Comment