Sunday, January 10, 2010

penat tp best.....

penat wehhhhh.......
bkn nyer penat sebab gi exercise nk mencapai azam thn br aku tp penat sbb semalam(sbtu)
ade kelas...
leturer jemputan...
so nk xnk kene la g jugak...
sbb first impression 2 penting...
kalo awal2 ramai jer yg memonteng kompom la nnt dia balik U dia, dia kutuk2 bdk U aku nie...
so terpaksa la mengharungi 6 jam yg amat memenat kan...
first 3 hour teramat la mengantuk sbb mule awal pg 8-11..
2 jam pertama aku bleh terima lg sbb lectrer 2 briefing pasal diri dia...
menarik jugak la...
2 sbb x ngantuk....
masuk jer sejam terakhir 2...
ape dia ckp 2 aku dh xdngr....
mata celik tp otak aku dh stop berfungsi...
sampai ape yg aku tulis pn aku xtau nk bace...
hahahaha...
tp sesi petang best cket la xngantuk sbb blajar software...
menarik sampai xnk kluar dr lab la pulak...
best sgt dok menyiap kn software 2....
walaupn susah tp best...
sbb aku dpt buat dgn jaya nyer....
xmcm org laen salah jer memanjang...
hhahahaha...
hebat x aku...
harap aku bleh la skor A subject nie nnt...
dpt la baiki pointer aku...
chaiyok2.....
awal pg nnt nk p joging plak...
ganti sbb ptg td xsempat nk joging...
penat+sakit perot= x gi joging...
pasti kn tahun nie aku kurus balik....
xnk gemok dah....
yeahhhhhhh....

No comments:

Post a Comment