Saturday, November 7, 2009

aku yg pemalas..

mals nyer nk stdy...exam dua tiga ari jer lg..satu ape pn aku xbace..celik mate jer trus bukak laptop sampai la mate nie pejam balik... over kn..cm telajak pandai jer..padahal result 4 sem lepas semua nyer hancus...haha sesape kalo ade tip cmner nk jd rajin bleh la share ngn aku...aku nie dah jd pemalas tahap gaban dh nie...nk la jugak jd rajin cm org laen,siang malam mengadap buku jer bkn cm aku nie, siang malam dok menatap gmbr2 jntan jer pastu feeling2 couple ngn jantan2 hensem 2...'ringan2 la'.. 'berkaraoke la'...'jolok menjolok la'....cm dlm gmbr 2...sweet sgt...comel...tp......aku nie perasan jer lbh..mane la ade jntn cm2 yg suke kat org hodoh cm aku nie..kalo ade pn org sewel jer..
kesian kan aku nie.....
xde sape yg nk.





waaaaaaaaaaa...
pape pn sedih2 jugak..

stdy ttp stdy..

No comments:

Post a Comment