Wednesday, November 18, 2009

yg berlalu xkn kembali..

pejam celik pejam celik dah nk abis sem...
rase cm br jer mule..
tetibe jer dh nk abis..
sem yg amat mengecewakan aku..
performance aku teruk sgt sem nie...
walaupn exam aku xabis lg..
wajah2 kekecewaan mase result keluar nnt dh jelas terpampang kat depan mata...
nk nangis pn dh xgune sbb mende dh berlalu..
ape aku perlu buat skang fokus utk sem yg akan dtg...
aku harap aku mampu berubh bile masuk sem bru dh jugak thn yg baru...
azam thn br nie....
bile sebut pasal hujung sem nie makne nyer aku pn nk balik kg la...
so ble dh balik kg 2 jarang2 la bleh update blog nie..
maklum la kan rumah dlam utan susah nk jmpe internet nie...
makne nyer selama sebulan aku bercuti selama itu jugak la aku terputus hubungan dgn dunia luar...
kalo dpt pn jarang2 jer...
mungkin ade baik dn buruk terputus hubugn nie
yg buruk xdpat nk bertnye kabar kwn n xdpt nk update blog...
dn yg baik mungkin aku boleh melupakan DIA buat seketika..
siapa DIA..
biarla rahsia..
bile tiba mase dh ketika kite berbicara pasal DIA
DIA yg slalu buat aku kecewa..

# not feeling well..td DIA meseg dn aku dh luah kn segalanyer....

No comments:

Post a Comment