Monday, November 9, 2009

persOalaN nyer??

mlas nyer...
esok first paper aku tok final sem nie..satu habuk pn aku xbace lg...so aku nekad aku xkn bace pape...esok pegi jwb jer...btol ke x aku xkesah yg penting aku jwb dr tinggal kertas 2 kosong jer kn...aku pn xtau nape aku jd pemalas sgt skang nie...org lain sebok2 stdy..
aku sebok dok tgk movie..bengong tol la... mungkin ade yg mengganggu pemikiran aku kot...
tp mende????

itu persoalan nyer..

ape yg mengganggu pemikiran saya???

susah soklan 2,slalu nyer soklan cmnie 25 markah nie,sangat memerlukan kreativiti tok menjwb, bkn calang2 org yg bleh jwb,dak klas aku yg dpt dean list tiap2 sem pn blom tentu dpt jwb soklan nie.. ermmmm....susah kn...
yg tahu jwpan kepada semua permasalahan nie skang ialah aku....
tp aku xdpt nk ungkap semua permasalahan nie dgn kata2 atau pun dgn coretan sebatang pene sbb ianya abstrak


nk di tangkap xnmpak bayang nyer
nk di jerat xterlihat jejak nyer
nk di kail xtahu umpan nyer

nk di kaji xtahu sumber nyer
..

ape yg aku tahu skang nie
jz keep moving forward
walaupn pahit tok ditelan aku terima semua 2 sbg dugaan..

cz...
i am who i am, and i know who i am..
gambatte kudasai

No comments:

Post a Comment