Friday, November 20, 2009

siaran tergendala....

akhir nyer hari yg ditunggu-tunggu dh pn tiba....
hari nie aku nyer last paper..
habis jer peper 2 dlm kol 11.30 pg trus balik bilik kemas2 ape yg patot kol 12 trus balik kg...
maybe malm br sampai umah...
harap perjalanan aku berjaln lancar la...
mintak jauh dr segala mala petaka..
dan DIA pn ade pn ade msg aku ckp kalo sempat DIA akn jmpe aku kat kl...
sbb aku transit kat kl dlu nnt..
mintak2 la xsempat...
bkn aku xnk jmpe DIA tp aku malu nk jmpe DIA sbb dh lame kami xjmpe...
slalu nyer berhubung ngn telepon jer...
so bile nk bedepan nie cm malu la pulak...
dh la aku br jer meluah kan segala yg aku rase ttg DIA rabu lepas kot..
pastu nk jmpe lak...
kompom la aku xnk..
bkn meluah kn perasaan cinta yer...
sekadar pendapat aku pasal diri DIA jer..
biar DIA tahu ape persepsi org kat DIA..
tp kalo DIA dh dtg aku layan jer la nnt..
dh DIA dtg kn...
xkn la aku nk halau lak...
kesian jugak kat DIA..
aku sayang kat DIA sebenar nyer...
DIA jer yg xsayang aku...
sedey sgt..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............
hahahahaha..
pape pn jnji aku bleh balik umah sudah....
dan aku akn cube update blog nie sekerap yg mungkin walaupn aku akn terputus hubungn ngn dunia luar lebih kurang sebulan...
semoga aku selamat sampai umah nnt..
amin..

No comments:

Post a Comment